Title Image

Blog

Admin versie 20.00: een grondige opfrissing van de interface en extra functies

Admin versie 20.00 heeft een grondige opfrisbeurt gekregen en is vanaf nu voor al onze klanten beschikbaar. Voor de ontwikkeling van de 20.00 versie werd de overstap gemaakt naar de laatste versie van de Delphi-programmeertaal, waarmee een aantal ‘bugs’ van de vorige versie voorgoed verleden tijd zijn en ook een betere ondersteuning mogelijk is voor Windows 10. Naast deze ingrijpende verandering in de ‘back-office’, werd ook gekozen voor een volledige restyling van de gebruikersinterface. Deze beantwoordt vanaf nu aan de hedendaagse norm, namelijk ‘clean’ met veel grijstinten en wit, volledig in lijn met de algemene huisstijl. De knoppenbalk werd verplaatst naar boven en de klassieke icoontjes werden vervangen door frisse nieuwe exemplaren.

De 20.00 versie heeft een aantal handige nieuwe features gekregen:

  • PDF’s, afbeeldingen, … worden voortaan automatisch weergegeven in een apart ‘weergave-venster’. Zo is het niet meer nodig om bijlages of ingescande facturen manueel te openen. Ze verschijnen automatisch bij het scrollen doorheen de lijst
  • Bij het aanmaken van een klant of leverancier worden de adresgegevens automatisch ingevuld op basis van de gegevens in de VIES-databank (via het BTW-nummer) of identiteitskaart
  • Planning: vanaf nu kan op een veilige manier door meerdere gebruikers gepland worden
  • Dankzij de API interface is communicatie met andere software, telefonie, webshops, … mogelijk
  • Via de Admin Online app kunnen voortaan ook magazijnbonnen aangemaakt worden (met ondersteuning van barcode of QR-code)