Documentbeheer
Met Admin kan u onbeperkt documenten opslaan en koppelen aan klanten, projecten, offertes enz. ongeacht het formaat (bv. papier, PDF, jpg, doc, xls). Documenten kunnen ook rechtstreeks ingescand worden. Dit biedt heel wat voordelen bij de verwerking van de groeiende stroom aan inkomende en uitgaande documenten in uw onderneming:
Zoekfunctie
U kan documenten snel en eenvoudig opzoeken en raadplegen.
Toegankelijk
Alle documenten zijn vanaf eender welke locatie toegankelijk voor iedereen.
Up-to-date
U beschikt altijd over de juiste en meest recente versie van het document.
Overzichtelijk
De documenten worden overzichtelijk gegroepeerd (per klant, per project, ...) in categorieën.
Geïntegreerd en gekoppeld aan project
E-mail is vandaag een belangrijk medium om snel te communiceren en documenten door te sturen. Met deze module komen e-mails rechtstreeks binnen in Admin. Dit laat toe om een bericht automatisch aan een klant of project toe te wijzen en de bijlagen als bestanden op te slaan. Per klant of project krijgt u vervolgens een overzicht van alle gerelateerde e-mails en bijlagen. Bij het verzenden van documenten via e-mail wordt automatisch de ontvangstbevestiging gelinkt aan het verstuurde document. Zo kan u eenvoudig controleren of het document al dan niet ontvangen werd.
Voorraadbeheer
Met App
Om uw voorraadbeheer op orde te krijgen, is het essentieel dat de in- en uitstroom van producten correct geregistreerd worden. De voorraad wordt automatisch bijgewerkt op basis van de aankopen, verkopen, leveringen en magazijnbonnen die u registreert. Via onze app kan u de producten rechtstreeks in uw magazijn scannen om zo uw voorraad in real time bij te werken.
Koppeling Admin
Korpus (CAD/CAM)
Voor bedrijven in de houtverwerkende sector bieden wij een koppeling aan met de CAD/CAM applicatie Korpus. Door het linken van de materialenlijst in Korpus en het artikelbestand van Admin kan een interieurontwerp vanuit Korpus geïmporteerd en gelinkt worden aan een offerte in Admin. De Korpus-tekening wordt zo automatisch vertaald naar een klantofferte op basis van de geactualiseerde artikelprijzen in Admin. Hierbij wordt niet enkel rekening gehouden met de materiaalkosten, maar ook met de werkuren en machine-uren die nodig zijn om het ontwerp te realiseren. De voorcalculatie die op deze manier bekomen wordt, zal bovendien als referentiepunt gebruikt worden voor het vergelijken van de gecalculeerde versus geregistreerde kosten en opbrengsten van het project bij de nacalculatie.
Rapportering en analyse
Intuïtief & toegankelijk
Meten is weten. Opvolging is key, en dat geldt voor iedereen binnen uw onderneming. Stel uw medewerkers in staat om op elk ogenblik een antwoord op hun meest dringende vragen te krijgen – met een snelle en gemakkelijke toegang tot intuïtieve analyse en rapportering. Wij luisteren naar uw behoeften op vlak van rapporten en voorzien de nodige lijsten op maat.